Katica pita


Docepala sam se bilježnice bake mog najdražeg koja, isto kao i moja baka, ima
prekrasnih starinskih recepata, jednostavnih i izuzetno ukusnih. Ovo je samo
jedan od njih.






2h


Sastojci


1. biskvit:
4 bjelanjka
15 dag šecera
15 dag oraha
2 žlice brašna
2. biskvit:
4 bjelanjka
15 dag šecera
15 dag kokosa
2 žlice brašna
Fil:
8 žumanjaka
24 dag šecera u prahu
1 margarin
I još:
2 lista oblatni (one srednje velicine, ni male ni jako velike)


150 g cokolade za kuhanje (za glazuru)
3 žlice ulja (za glazuru)
kockica (2x2x2cm) margarina (za glazuru)


Priprema


1. biskvit:
1. Bjelanjke dobro istuci u snijeg, dodati šecer, pa još dobro tuci. Žlicom dodavati orahe
pomiješane s brašnom pa polako miješati kuhacom dok se orasi ravnomjerno ne
pomiješaju s bjelanjcima.
2. Lim velicine oblatne (onaj srednji, 37×24 cm je gornji rub) obložiti papirom za pecenje,
pa smjesu od bjelanjaka i oraha izliti u nju.
3. Peci 20-tak minuta na 180°C. Provjeravajte je li gotovo, radije nego da vam se
preprece.
4. Peceno izvaditi iz lima i ostaviti da se ohladi.
2. biskvit:
1. Postupak je isti kao i kod prvog, samo što se umjesto oraha dodaje kokos.
Fil:
1. Žumanjke pjenasto izlupati, pa umiješati šecer i još dobro lupati dok ne posvijetle.
2. Staviti ih na paru i lupati dok ne postanu gusti i ne pocnu se pri miješanju odvajati od
zdjele.
3. Maknuti s pare i ohladiti.
4. U sasvim mlako dodati pjenasto izradeni margarin.
Slagati kolac:
1. Oblatnu cete morati malo izrezati (koji cm) da bude velicine biskvita. Ja sam kolac
slagala u isti lim u kojem sam pekla biskvit.
2. Na dno ide oblatna s vecim rupicama prema gore.


3. Fil podijelite u tri jednaka dijela, pa donju oblatnu premažite prvim dijelom fila. Na fil
stavite biskvit od oraha, pa premažite drugim dijelom fila. Na njega ide biskvit od
kokosa, pa njega opet premazati trecim dijelom fila. Gore staviti drugu oblatnu s
rupicama prema gore.
4. Napraviti glazuru: Na pari otopiti cokoladu, u nju dodati ulje i margarin. Kad se otopi
dobro izmiješati žlicom, pa preliti gornju oblatnu da popuni rupice.
5. Kolac staviti u hladnjak na nekoliko sati. Ja sam stavila preko noci da se biskviti i
oblatne malo popuste.


www.coolinarika.com

Objavi komentar